Livrare gratuită peste 205 RON

Informații utile

Întrebări frecvente

Unde sunt produse parfumurile D&P?

Parfumurile D&P sunt realizate din esențe naturale produse în Franța și în alte țări din Uniunea Europeană, de unde provin majoritatea parfumurilor calitative de brand, produse după norme UE și la standarde IFRA (International Fragrance Association). Esențele sunt ambalate în Ankara, Turcia, și sunt distribuite și foarte apreciate în peste 400 de magazine din 37 de țări.


Unde pot găsi parfumurile D&P în România?

Parfumurile D&P pot fi comandate online pe www.dpparfum.ro sau cumpărate din magazinele D&P prezente în București, Baia Mare, Brașov, Botoșani, Buzău, Constanța, Craiova, Drobeta Turnu Severin, Focșani, Iași, Petroșani, Pitești, Ploiești, Râmnicu Vâlcea, Târgoviște și Sibiu. Lista magazinelor D&P poate fi găsită aici.


Cum aleg parfumul potrivit?

Puteți testa parfumurile D&P în magazinele D&P din cele 16 orașe din România. În cazul în care nu există magazine D&P în localitatea dumneavoastră, vă recomandăm să citiți descrierea fiecărui parfum ori despre categoria din care face parte, ori să ne întrebați prin mesaj pe Facebook sau Instagram, pentru a alege ce tip de produs este pe placul dvs. Spre exemplu, dacă preferați aroma de trandafir, iasomie ori santal, puteți include în bara de căutare (din colțul dreapta sus al ecranului) unul din aceste cuvinte, iar rezultatele oferite vor reprezenta parfumurile care conțin aceste ingrediente.


Ce variante de parfum am?

Produsele D&P de pe www.dpparfum.ro sunt EDP (Eau de Parfum) în ambalaje de 50 ml și 100 ml, precum și deo body spray.


Cum fac comanda online?

Vă recomandăm, mai întâi de toate, să vă creați contul dvs pe magazinul online D&P pentru ca pe viitor experiența de shopping să fie mai rapidă și personalizată, introducând numele, adresa de facturare și de livrare, emailul și numărul de telefon pentru a fi contactat de curier.

Logat în cont, alegeți produsele dorite și adăugați-le în coșul de cumpărături (prin selectarea butonului Cumpără acum), alegeți varianta dorită (100 ml sau 50 ml) , apoi click pe Adaugă în coș. Odată ce ajungeți în pagina ce conține produsele din Coș, aveți opțiunea Finalizează comanda sau Adaugă alte produse.

Când doriți să finalizați comanda, dacă nu sunteți deja logat în cont, introduceți detaliile de facturare și de livrare. (Vă recomandăm să va creați propriul cont pentru a fi mereu logat atunci când reveniți pe www.dpparfum.ro). De asemenea, vă puteți loga și prin contul dvs. de Facebook.

După ce introduceți datele de livrare, selectați metoda de plata dorită (plata cu cardul sau ramburs).

Citiți termenii și conditiile și bifați căsuța Sunt de acord cu termenii și condițiile de folosire.

Plasați comanda.

Odată trimisă comanda, veți primi un email de confirmare ori veți fi contactat de reprezentantul D&P, iar produsele dorite vor ajunge la dumneavoastră în intervalul 2-3 zile lucrătoare.


Transportul este gratuit?

Transportul este gratuit pentru comenzile în valoare de peste 170 lei. Pentru a beneficia de transport gratuit, recomandarea noastră este de a cumpăra mai multe produse la fiecare comandă pe care o realizați, care să depășească astfel suma de 170 lei. Puteți comanda, spre exemplu, și pentru un prieten. Altfel, pentru comenzi de până în 170 lei, livrarea costă 15 lei.


Pot returna produsele comandate?

Puteți returna produsele comandate în termen de 30 zile de la primirea coletului.

Atenție, însă! NU se poate returna produsul dacă produsul a fost desigilat. (Fiecare produs vine cu sigiliu tip hologramă. Odată rupt acest sigiliu, produsul nu va putea fi returnat.)

Produsele pot fi acceptate ca retur dacă:

Ați primit un alt produs decât cel comandat, specificat în comandă și factură. Acesta trebuie returnat sigilat, nefolosit, așa cum a fost primit.
Parfumul este scurs din cauza defectului valf. Produsul trebuie returnat sigilat, nefolosit, așa cum a fost primit.
Produsul este expirat (pe ambalaj este specificată data producției, termenul de valabilitate fiind de 24 de luni în sistem sigilat). Produsul trebuie returnat sigilat, nefolosit, așa cum a fost primit.
Dacă ați primit flaconul rupt din pricina transportului. Produsul trebuie returnat sigilat, nefolosit, așa cum a fost primit.
Dacă produsul primit nu are etichetele din față și din spate, pe care sunt scrise numele și descrierea produsului. Produsul trebuie returnat sigilat, nefolosit, așa cum a fost primit.
Puteți returna produsele doar în starea în care au fost livrate (sigilate), completând Formularul de Retur (click aici). Vă recomandăm să citiți informațiile despre politica de retur din secțiunea Termeni și condiții. După ce veți primi pe email confirmarea aprobării cererii de retur, va trebui să contactați firma de curierat Fan Courier (www.fancourier.ro) pentru a programa ridicarea coletului dumneavoastră ce va fi trimis către:

Smart Trade Management SRL

Adresa: Str Maior Ion Coravu nr 45, bloc H2, sc. A, ap. 7 birou 2, etaj 1, Sector 2, Bucuresti

Cheltuielile de transport vor fi suportate de dvs. În cazul în care produsul prezintă defectele prevăzute la punctele 1,2,3,4 sau 5, specificate mai sus, în acest capitol, cheltuielile de transport vor fi suportate de D&P (Smart Trade Management SRL) după ce ați primit acordul de retur de la reprezentantul D&P (Smart Trade Management SRL).


Cum pot lua legătura cu reprezentanții D&P?

Ne puteți găsi la numărul de telefon 0740 520 000, de luni până vineri, între orele 9:00 și 18:00, sau pe e-mail, la adresa: suport@dpparfum.ro.

Modalități de plată

Puteți plăti pentru produsele D&P în două moduri: prin ramburs sau online.

Prin ramburs

În acest caz, plata se face integral la livrare, numerar, către agentul firmei de curierat.

Plată online

În această variantă plata se va face prin platforma Netopia, utilizând un card bancar.
E important de reținut că se pot face plăti numai folosind carduri de debit sau credit.

Cardurile acceptate de către procesatorul nostru de plăți sunt Visa, Visa Electron, Mastercard și Maestro.

Indiferent de valuta pe care o aveți în cont, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb al băncii dumneavoastră.

Procesarea datelor de card se face exclusiv prin intermediul platformei de plată Netopia – Mobilpay. D&P nu solicita și nu stochează niciun fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastră.

Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzacții.

Informații despre livrare

Produsele vor ajunge la dumneavoastră într-un interval de la una la trei zile din momentul efectuării comenzii.

Partenerul nostru pentru serviciile de livrare este compania FanCourier.

Livrările se fac oriunde în țară, dar numai pe teritoriul României.