Livrare gratuită peste 205 RON

Termeni și condiții

Vizitarea, folosirea si cumpărarea produselor de pe site-ul www.dpparfum.ro presupune acceptarea în totalitate și de fiecare dată cand accesați site-ul a Termenilor și Condițiilor sub care funcționează acest website și sistemul de livrare al produselor.


1. Definiții și termeni

Client – persoana fizică/juridică care efectuează o Comandă.

Vânzător – societatea comerciala Smart Trade Management SRL, persoana juridică cu naționalitate română, cu sediul social in Str Maior Ion Coravu nr 45, bloc h3, sc. A, ap. 7 birou 2, etaj 1
Bucuresti, Sector2

Comanda – un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Client și Vânzător, prin care Clientul transmite Vânzătorului intenția sa de cumpărare a produselor prezentate pe website.

Produse – orice produs, inclusiv documentele și serviciile menționate în Comandă, care urmează a fi furnizate Clientului, de către Vânzător.

Contract / Termeni și Condiții – o Comandă lansată de Client și confirmată de către Vânzător prin email. Clientul acceptă termenii în care este încheiat contractul la momentul lansării comenzii. Renunțarea la contract se poate face în conformitate cu prevederile legale pentru contractele la distanță.

Smart Trade Management SRL acordă consumatorului o garanție legală de conformitate potrivit prevederilor Legii nr. 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora și cu cele ale Ordonanței de Guvern nr. 21/1992 privind protecția consumatorului.


2. Achiziționarea produselor

Prin efectuarea unei comenzi pe site-ul www.dpparfum.ro,  clientul își exprimă acordul cu forma de comunicare, prin e-mail sau telefonic, prin care Smart Trade Management SRL își desfășoară activitatea comercială.

Caracteristicile produselor și prețurile aferente sunt descrise pentru fiecare în pagină din care se face trimitere către comanda fermă. Odată trimis produsul în coș și plasată comanda fermă, clientul este de acord cu specificațiile și prețul produsului.

Pentru a achiziționa produsele prezente pe www.dpparfum.ro, consumatorul va plasa comanda online, aceasta fiind achitată prin card bancar ori numerar în sistem ramburs, în momentul livrării prin firma de curierat.

Comanda plasată trebuie să fie finalizată și confirmată prin email pentru ca produsele achiziționate să fie livrate.

Detaliile comenzii și factura electronică de achiziție vor fi trimise prin email după finalizarea comenzii și vor rămâne în istoricul comenzilor contului de pe care a fost efectuată comanda (în cazul în care Clientul avea cont activ și era logat la contul activ în momentul efectuării comenzii).

Odată plasată și finalizată comanda, cumpărătorul confirmă că datele furnizate sunt corecte și complete, astfel încât livrarea să fie realizată în condiții normale.

Dacă ați plasat o comandă și doriți să o anulați, acest lucru se poate realiza doar în următoarele 30 de minute de la plasarea comenzii, contactându-ne la:

Număru de telefon: Tel: 0740520000 (luni-vineri 9-18)

Email: suport@dpparfum.ro

Comanda va fi anulată doar după primirea pe email a confirmării anulării comenzii.


3. Procesarea comenzii

După plasarea comenzii, va fi trimis un email automat de primire a comenzii. În funcție de disponibilitatea în stoc, produsele sunt livrate în termen de 3-4 zile lucrătoare. În cazuri excepționale, dacă livrarea întârzie, veți fi anunțat telefonic de către reprezentantul Smart Trade Management SRL despre situația comenzii dvs.


4. Livrarea

Produsele comandate sunt livrate de firma de curierat cu care Smart Trade Management SRL are contract. Taxa de transport este 15 RON pentru comenzi de până în 205 RON, indiferent de locație pe teritoriul României.

În momentul expedierii comenzii veți primi o confirmare prin email sau SMS ce conține detalii privind firma de curierat și numărul coletului.

În cazul în care nu sunteți disponibil/ă pentru livrare, veți primi o notificare telefonică sau prin SMS. În cazul în care curierul nu va reuși livrarea produselor, comanda se va întoarce la expeditor. Vă recomandăm să ne contactați telefonic în timp util pentru rezolvarea situației livrării.

Magazinul dpparfum.ro vinde produse doar pe teritoriul României, nu livrăm în străinătate.


5. Modalități de plată

• În numerar, la livrare
Plata va fi efectuată curierului, la livrarea comenzii, urmând să primiți o chitanță care atestă efectuarea plății numerar.

• Card de debit/credit
Plata va fi efectuată online, în sistem complet securizat, în momentul finalizării comenzii. Asigurarea protecției tranzacțiilor, transmiterea datelor dumneavoastră confidențiale se face direct prin intermediul procesatorului de plată. Dacă tranzacția este autorizată, plata este realizată imediat, iar produsele achiziționate vor fi livrate de curier.

Plățile online se vor realiza prin Netopia mobilpay.


6. Politica de retur

Aveţi dreptul de a vă retrage din prezentul contract, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile calendaristice de la data la care ați intrat în posesia fizică a produselor sau a ultimului produs în cazul în care comanda a fost livrată în mai multe etape de catre vânzător.

Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne trimiteți o declarație scrisă prin poștă sau e-mail la adresele indicate la secțiunea Contact și formularul de retragere completat, formular de retragere ce poate fi completat aici. Acest formular este un model și nu este obligatoriu.

Prin completarea acestui formular, scanat și trimis la retur@dpparfum.ro, clientul se angajează că produsul sau produsele returnate se află în condiții perfecte de funcționare, ambalajul este sigilat cu sigiliul de tip hologramă intact, nu s-a desfăcut sticla și nu s-a consumat sau modificat compoziția produsului.

Odată primită cererea dvs, se va începe soluționarea returul dvs și veți fi contactat telefonic pentru a stabili pașii ce trebuie urmați în continuare. 

Returnarea produselor se va face într-un ambalaj care nu permite deteriorarea acestora pe durata transportului.

Ne rezervăm dreptul de a refuza coletele deteriorate sau produsele care prezintă semne de uzură.

Puteți returna produsele comandate în termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului. Nu se poate returna produsul dacă produsul a fost desigilat. (Fiecare produs vine cu sigiliu tip hologramă. Odată rupt acest sigiliu, produsul nu va putea fi returnat.)

Produsele pot fi acceptate ca retur dacă:

  1. Ați primit un alt produs decât cel comandat, specificat în comandă și factură. Acesta trebuie returnat sigilat, nefolosit, așa cum a fost primit. 
  2. Parfumul este scurs din cauza defectului valf. Produsul trebuie returnat sigilat, nefolosit, așa cum a fost primit.
  3. Recipientul nu este plin ori prezintă urme de folosire, deși este sigilat. Produsul trebuie returnat sigilat, așa cum a fost primit.
  4. Produsul este expirat (pe ambalaj este specificată data producției, termenul de valabilitate fiind de 24 de luni în sistem sigilat sau 12 luni din momentul primei utilizări). Produsul trebuie returnat sigilat, nefolosit, așa cum a fost primit.
  5. Dacă ați primit flaconul rupt din pricina transportului (vă rugăm să cereți curierului să deschideți colectul la sosire. În cazul în care descoperițiti în acel moment că produsul a fost deteriorat din pricina transportului, aveți posibilitatea de a refuza coletul și a returna produsul)
  6. Dacă produsul primit nu are etichetele din față și din spate, pe care sunt scrise numele și descrierea produsului. Produsul trebuie returnat sigilat, nefolosit, așa cum a fost primit.

Puteți returna produsele doar în starea în care au fost livrate (sigilate), completând formularul de retur (poate fi completat aici) și trimițându-l scanat la email retur@dpparfum.ro, prin care menționați numărul comenzii și motivul pentru care doriți să faceți acest retur. Acest formular este un model și nu este obligatoriu.

Recomandăm să citiți informațiile despre politica de retur din secțiunea Termeni și condiții. După ce veți primi pe email confirmarea aprobării cererii de retur, va trebui să contactați firma de curierat Fan Courier (www.fancourier.ro) pentru a programa ridicarea coletului dumneavoastră ce va fi trimis către Smart Trade Management SRL  – Strada Maior Ion Coravu 45 bl h3 sc A ap. 7, sector 2, Bucuresti.  Cheltuielile de transport vor fi suportate de dvs. După ce primim coletul cu produsul returnat, vom iniția procedura de retur și vă vom contacta pentru returnarea banilor ori livrarea unui nou produs. 

Concilierea amiabila a reclamatiilor:

Dacă aveți probleme legate de o comandă, care nu par a putea fi rezolvate prin e-mail sau cu persoana cu care discutați, puteți lua legătura pentru o conciliere internă gratuită cu Andreea Mexi, email: suport@dpparfum.ro.


7. Garanție și reclamații

În momentul livrării comenzii de către curier, vă recomandăm să deschideți coletul în fața curierului și să verificați dacă este produsul comandat și dacă produsul este intact, cu sigiliul de tip hologramă atașat (security seal). În cazul în care produsul este deteriorat, aveți dreptul de a refuza comanda și de a returna produsul curierului fără a plăti cheltuielile de retur. 

Produsul va fi acceptat ca retur doar dacă nu a fost desigiliat. În cazul în care a fost efectuată plata cu cardul în momentul plasării comenzii, clientului îi va fi rambursată contravaloarea produsului într-un cont bancar menționat, după ce va refuza comanda, iar produsul a ajuns înapoi la Smart Trade Management SRL. 

Sesizarea prin email la retur@dpparfum.ro  trebuie să conțină descrierea defectului reclamat și o copie a facturii. Acceptul returului va fi transmis prin email clientului, după ce a fost recepționată și analizată sesizarea.


8. Prețurile

Toate prețurile includ TVA și sunt finale. Prețurile sunt cele de la data comandării produselor, indiferent de eventualele modificări ulterioare ale prețurilor. Pozele produselor sunt cu titlu de prezentare.


9. Protecția datelor cu caracter personal

Datele personale pe care le introduceți când creați contul personal, când vă înscrieți pentru primirea newsletter-ului ori plasați o comandă nu vor fi comunicate către terțe persoane fără acordul prealabil al dvs și vor fi prelucrate în conformitate cu legislația în vigoare privind protecția datelor cu caracter personal. Aveți dreptul de a vă opune prelucrării datelor personale și să solicitați ștergerea datelor, trimițând o cerere scrisă prin e-mail la adresa suport@dpparfum.ro 

Orice persoană care vizitează site-ul www.dpparfum.ro și care oferă date sau informații cu caracter personal firmei Smart Trade Management SRL își manifestă acordul în mod expres și neechivoc pentru următoarele:

Smart Trade Management SRL să-i trimita prin email buletine informative (newsletter) cu privire la ultimele noutăți apărute pe site și recomandări de produse și promoții. În conformitate cu prevederile legii 677/2001 dispuneți de urmatoarele drepturi: dreptul de informare, dreptul de acces, dreptul de intervenție, dreptul de opoziție, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de a vă adresa justiției. Pentru exercitarea acestor drepturi ne puteți contacta prin intermediul secțiunii „Contact” din site.

Pentru a adapta informațiile comunicate în funcţie de comportamentul şi preferinţele tale şi pentru a-ţi oferi cea mai bună şi personalizată experienţă, este posibil să analizăm şi să combinăm datele tale cu caracter personal, în conformitate cu prevederile legale aplicabile (Regulament (EU) 2016/679 si Legea nr. 677/2001) , care ar putea implica obținerea unei prealabile aprobări sau confirmări și/ sau de informații suplimentare din partea ta.


1o. Drepturile de autor

Conținutul acestui website (texte, scripturi, imagini, grafice, elemente de grafică web, baze de date și orice alte date) reprezintă proprietatea Smart Trade Management SRL. Orice folosire a acestuia în scop comercial, incluzând, dar fără a se limita la reproducere sau distribuție, copiere, descărcare de fisiere în orice rețea, este strict interzisă fără permisiunea scrisă a proprietarului.

Acest website poate conține documente, imagini, informații sau alte materiale care nu sunt proprietatea Smart Trade Management SRL, cum ar fi fotografii, clip art, sau nume, embleme, sigle, logo-uri si alte mărci ale unor terți, care sunt proprietatea respectivelor părți. Pentru orice sesizare legată de drepturile de autor puteți trimite email la adresa: suport@dpparfum.ro.


11. Litigii

Prin folosirea site-ului www.dpparfum.ro (vizitarea sau cumpararea serviciilor oferite de acesta), utilizatorul se declară de acord cu „Termenii și Condițiile” de mai sus. Orice dispută de orice fel care ar putea să apară între utilizator și societatea Smart Trade Management SRL sau partenerii săi se va rezolva pe cale amiabilă. Dacă aceasta nu va fi posibilă, conflictul va fi soluționat în instanță, în conformitate cu legile române în vigoare.


12. Dispoziții finale

Societatea Smart Trade Management SRL își rezervă dreptul de a putea efectua orice modificări ale acestor prevederi, precum și orice modificări ale site-ului www.dpparfum.ro și a structurii acestuia, inclusiv modificări ce ar putea afecta site-ul, fără notificare prealabilă. Smart Trade Management SRL nu va putea fi făcută responsabilă pentru eventualele erori apărute pe site din orice cauza, inclusiv din cauza unor modificări, setări, etc., care nu sunt făcute de catre administratorul site-ului și nu răspunde de conținutul, calitatea sau natura altor site-uri la care se ajunge prin legături de pe site-ul www.dpparfum.ro, indiferent de natura acestor legături. Pentru respectivele site-uri, răspunderea o poartă, integral, proprietarii acestora.